Wednesday, December 16, 2009

hepi family..


nih gmbr tyme raye kat kg..tyme ngah syok bgmbr ngan sanak saudara..tibe2 kami dikejutkan dgn berita mnyedihkan..aku kehilangan seorang atok yg amat aku respect and sanjung..pada raya pertama..1 syawal yg indah tetapi keluarga ayah gloomy..sanak saudara riang berhari raya tetapi aku tw ayh sangat sedih..kami tidak sempat memohon kemaafan pada arwah..setelah bermaafan bersama keluarga belah ibu,ayah mengajak kami pulang ke melaka untuk berhari raya family ayah..kepulangan kami hanyalah bersambut tangisan dari sanak saudara..ape yang berlaku adalah takdir Ilahi..yang aku kagum dan kenang sampai bile2..aku belum pernah melihat seorang lelaki yag begitu setia yang sanggup berkorban demi seorang isteri yag lumpuh(nenek)..arwah seorang yang penyayang..mudah2an.. Allah menempatkan arwah dalam kalangan orang yag beriman dan beramal soleh..Amin Ya Rabb..