Thursday, October 28, 2010

dinner wif ict members

Assalamualaikum...
vah!! usdah lame saya tidak buka blog ini...uhu..hari ini nak bercerita sedikit tentang makan malam yang saya hadiri, walaupun tidak tahu apa yang hendak dicerita, tapi nak bagi tahu je lah sape2 yang buka blog mushi-mushi ni..hehe..
 beginning nak berblogging 
gambar diatas diambil bukan menggunakan kamera yang mahal
alkisahnyer...
sebenarnya dah lama dah makan malam bersama ahli-ahli kelab ict.(saya bukan ahli ict lagi..T_T). Makan malam pun sebab Izaan ajak..(ceh,bangga la iz'aan tu, nama dia termasuk dalam my blog..)



 bersama-sama farah, nadia aisyah and saya yang cumel..hehehehhehehee....

Tapi apa-apa pun memang best lah. *kenyang. Makan tomyam yang banyak gak lauk, telor dadar yang banyak minyak, kailan ikan masin yang kurang jugak lah masinnyer, tapi sedap...dan makan sotong celop tepung (actually my favourite snek.. hehehe..)
walaupun makanan itu semua biasa-biasa aja, tapi terima kasih kerana membuatku kenyang. dan tak sia-sia jugak bayar rm 10..(auch..mahalnyer..tapi I makan banyak..siap tambah lagi..)


selepas itu, kami pun bergambar dengan gumbira bersama dengan lecturer yang ada, tuan Rushdan and Puan Azizah.gambar ramai-ramai lah..
   ini adalah gambar kami yang dinner kat restoran dusun permai

hahahaha...semua ini berlaku pada hari Isnin yang lalu..iaitu,pada 26hb 10 2010, tapi kenangan untuk kali kedua makan di restoran ini..
oh ye, kali pertama makan dengan kawan2...hehehehe...

ok lah..sampai disini saja..

Assalamualaikum...